Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

tisdag 26 maj 2009

Vad är det för fel?

Jag fattar inte varför blinkersen inte funkar på min bil. Det var inte reläet iaf. Så då undrar man vad fan det är eftersom den funkar till höger men inte till vänster. Varningsblinkersen funkar ju också och alla lampor är hela.
Jag får lov att klura vidare på det.

På förmiddagen var vi ner och handlade, tankade bilen och sen var vi upp till Eva med blomjord. Sen åkte vi hem och åt lunch.

Sen åkte Lasse till jobbet. Jag var hemma en stund sen åkte jag ner till Emma, Björn och betalade räkningar eftersom vi fortfarande inte har fått vårat modem.
Jävla Telia! Blir så arg på dom först skickar dom ett modem som inte ens håller 1 vecka. Sen tar det skitlång tid innan dom skickar ett nytt.

Iaf efter att jag var klar hos Emma så tittade vi på lite TV. Sen åkte jag hem, gjorde mat.

Strax innan åtta kom Emma, Björn och plockade upp mig. Vi var ut och åkte en sväng. Det var tänkt att vi skulle få se älg men så blev det inte.

Så nu tittar jag på husfruar, sen blir det Christine och LOST.
Efter det blir det sängen eftersom jag ska vara på vårdcentralen kl.8 imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar