Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

måndag 25 maj 2009

Vaccination & Shopping

Just nu är det reklam på TV så då passar jag på att skriva lite om dagen.

Strax innan 5 i morse kom Emma hit med Björn. Då tog jag av honom ytterkläderna, sen jag lite med Emma innan vi vinkade "Hej Då". Sen fick lite mjölk, lägga sig sängen. Han somnade på en gång.
Vid 7 gick Lasse upp, rastade Ludde och sedan åt han, Björn frukost.
Vid 7.30 kom jag upp, gjorde mig i ordning.

En timme senare satte vi oss i bilen, åkte till Avesta/Skogsbo. Där fick katterna "stick i pälsen". Efter veterinärs besöket så blev det lite shopping. Först var vi till Willys, sedan Avesta Bildelar -> Björkmans Bil -> ÖB -> Kicks. Sen åkte vi till Eva, hämtade en tidning och sen hem, gjorde lunch.

Efter lunchen åkte Lasse till jobbet, Björn sov middag och jag var in i duschen. När jag kom ut från duschen la jag omkull mig på soffan och somnade jag med.

Runt 17-17.30 fick Björn mat (Flygande Jakob med kyckling) och till det fick han dricka Festis. Till efterrätt fick han sin Japp som han hade kvar från helgen.

Efter det blev det bus/lek tills Emma kom och hämtade honom. Dom åkte väl för ca 20 min sen. Och då satte jag mig i soffan, började kolla på 90210. Så nu ska jag se klart på det sen blir det Gravida tonåringen (som inte är gravida snart).

Nej nu ska jag kolla vidare på 90210.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar