Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

onsdag 27 maj 2009

Onsdag

Dagen började med kroppskännedom. När vi precis hade kommit därifrån så kom sotaren.

Sen gjorde vi lunch, käkade. Och efter det åkte Lasse till jobbet.
Eftersom jag inte hade någon liten Björn här då spelade jag lite TV-spel.

Runt 17-tiden bestämde vi oss (jag, Emma, Björn, pappa och Lotta) för att åka, ta en glass. Men först blev det mat. Så vi kom iväg typ 19.40. Det blev glass vid Lappens. När vi åkte hem tog vi en omväg för att spana efter älg. Vid Olofsfors bytte jag bil så jag åkte med pappa, Lotta. Emma, Björn åkte hem och la sig. Sen åkte vi förbi pappas stuga, Lotta plockade liljekonvaljer. På vägen mellan stuganvägen och Lillsjön såg vi en älg.

När pappa och Lotta släppte av mig var klockan 21 så då var det bråttom in och kolla på Grey´s Anatomy.

Nu är det bara att invänta Lasse, sen blir det att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar