Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

tisdag 12 maj 2009

Tidig morgon

Idag var det andra gången som Björn kom på morgon. Det gick bra fast sen vaknade han rätt så tidigt iaf jämfört med vad jag ville. Men efter en stund så blev jag lite mer levande.
Vi har väl inte gjort så mycket idag mest busat. Emma ville helst att han inte skulle sova så sent, så jag höll honom vaken tills hon kom från jobbet. Men han var så trött när hon var här så han fick mat sen la jag honom. Eller rättare sagt så ville han inte äta så det blev välling.
Emma ska jobba i natt så han ska ju ändå sova här. Så då gjorde det inget att det blev en sen tupplur.

Nu under kvällen har vi tittat på tv eller Björn har inte tittat så mycket. Han fick även gå och lägga sig vid halv elva innan Lost började. Sen tittade jag och Lasse på det, nu är vi på väg upp och ska lägga oss vi med.

God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar