Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

onsdag 13 maj 2009

Nattgäst =)

Som sagt så sov ju Björn här i natt. Han vaknade väl någon mellan åtta och halv nio tror jag. så vi gick ner och satte på en torra blöja, vaknade till ordentligt och sen blev det frukost. Och ganska tätt i på den blev det lunch eftersom Lasse har fått ändrade tider pga av en kurs.
När Emma var klar med skiftet som hon haft under natten fick hon mer jobb på morgonsidan. Jag kommer inte ihåg vilken tid som hon kom hit en sväng hälsade på. Men efter att hon varit här så åkte hon hem och vilade lite, på kvällen kom hon tillbaka och hämtade Björn.
När dom hade åkte hem gjorde jag i ordning lite mat, åt. Sen åkte jag och Ludde en liten sväng med bilen så vi fick komma ut lite.
Sen blev det tv, och vid kvart i tio kom Lasse hem.
Så nu ska vi gå och lägga oss så man orkar upp imorgon. Jag ska ju upp vi tjugo över fyra och Lasse halv sex. Fast jag får ju lägga mig igen iaf. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar