Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

torsdag 14 maj 2009

Hör det man vill höra...

Idag har jag inte alls varit pigg. Har känt mig hängig hela dagen, inte haft någon ork.
Björn ville inte alls sova lika länge som moster. Han ville upp när Lasse gick upp och skulle till jobbet.
Under dagen har han bara hört det han vill höra också. Eller det har nog mest bara känt som så eftersom jag inte har varit pigg. Iaf så har han terroriserat gardinerna i vardagsrummet så jag har fått "jagat" honom, vilket han bara skrattar åt.
Så när Lasse kom hem var jag helt slut.
Annars har det inte hänt så mycket under dagen Emma hämtade Björn på eftermiddagen när hon kom från jobbet.
Sen gjorde Lasse mat och vi käkade, efter maten var vi ut och åkte en sväng. Bland annat var vi förbi och hämtade blodtrycksmätaren vid Emma. Så jag kan kolla blodtrycket lite då och då.

Nu när vi kom hem kollade vi på Ghost Whisper, Medium och Private Practice. Så nu måste vi lägga oss för vi ska ju upp samma tid imorgon igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar