Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

fredag 15 maj 2009

Lilla Björnen

Idag har Björn varit väldigt lugn jämfört med gårdagen inte alls lika vild. Vi gick väl upp vid halv nio pga att reklamen kom - Ludde tokskällde - Björn vaknade, blev ledsen så det var bara att gå upp.
Sen höll jag på att försöka få datorn snabbare - sökte i genom den efter virus men det var bara spionprogram som hittades. Och dom kunde jag inte programmet plocka bort som jag blev lite förbannad på det, stängde ner skiten.
Vid kvart över elva kom Eva och Roland ner, hälsade på. Dom höll koll på Björn så jag fick springa in i duschen eftersom jag inte törs lämna honom själv. Vet liksom inte vart han är säker så att han inte gör illa sig. Sen efter att jag var klar så pratade vi lite grann, Roland tog med sig Ludde en sväng. När dom åkte hem var Björn trött så han fick sova lite middag.
När Lasse kom hem så sov han fortfarande så jag gick upp och väckte honom då. Det tog en bra stund innan han vaknade till. Sen fick han mat efter det började Lasse blada reklam, jag satt och pratade med Telia om bredbandet.
Sen åkte Lasse ner och handlade mat, vi gjorde mat och åt.
Nu håller vi på att kolla på Pearl Harbor. Eller just nu är det paus för att lägga Björnen. Sen fortsätter vi. Blir nog en bra stund i på natten innan den är slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar