Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

lördag 16 maj 2009

Eurovision Song Contest

Björn sov kvar i natt så vi slapp gå upp så tidigt idag när vi är lediga. Och det var skönt fast jag vaknade ändå innan åtta och enligt Lasse hade Björn härjat sedan halv sju. Men jag hade inte märkt något iaf. När jag kom ner så bladade jag klart sista reklamen, var ut och rastade Ludde sen kom Lasse och Björn ner och det blev frukost.
Efter frukosten körde vi ut all reklam eller nästan iaf. Allt förutom Bolagshagen.
Sen var vi hem åt lunch, klippte gräs och sen fick Bolagshagen sin reklam.
Emma kom och hämtade Björn efter lunchen. Så nu har vi ingen Björn här. =(
Sen har Lasse försökt fixa våran antenn på alla möjliga sätt eftersom vi inte har ettan och tvåan. Fast det är ju ettan som är viktigast just nu. Jag ville se Eurovision Song Contest. Men vi fick det inte att fungera så jag fick kolla på den finska kanalen så man fattade inte vad dom sa. Och efter att Malena hade sjungit så blev det skitmycket störningar på den kanalen med.
Så jag tröttnade på att sitta och kolla på det och satt mig vid datorn och pratade med Emma. Men nu ska jag gå och försöka se vem som vinner dom har börjat dela ut poängen nu.

kl. 00.34
Inte gick det så bra att kolla på slutet heller. Somnade innan tolv så jag såg iaf inte vem som vann. Började på att spana på text-tv och såg att Norge vann. Tror att jag missade hans låt helt. Men det jag såg av poängen så måste han ha varit bra. Han fick ju många höga. Men det gick inte så bra för Sverige.
Nej, nu väntar sängen. Är gristrött.
Morgondagen kommer att bli lång eftersom Lasse ska jobba.
GOD NATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar