Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

måndag 11 maj 2009

Inte som planerat...

Jag var ner och kollade blodtrycket på förmiddagen vid 9.30. Men det var jävligt mycket för högt så sköterskan bokade tid hos läkaren till 11.15. Så vi åkte hem till Emma och Björn, hälsade på en sväng. Jag trodde att det bara skulle vara att kolla blodtrycket och sen åka hem, och greja med allt som vi behöver göra.
Iaf så åkte vi tillbaka till läkarstationen och han tog trycket igen på mig, det låg lika högt då också. Så han sa att jag var tvungen att sluta med min medicin, att jag skulle komma tillbaka om en månad. Trycket borde gå ner utav sig själv till dess, hade det inte det så kanska det blir medicinering mot högt blodtryck. Hoppas det är bättre då. Jag har aldrig haft tryck förut så det beror ju på medicinen. Sen ville han att jag skulle göra ett sockerprov. Så vi får väl se vad det visar sen. Men jag har alltid haft bra på det också. Jag oroar mig inte så mycket för det.

Roland har varit iväg på en hjärtundersökning som verkar rätt så komplicerad. Han fick vara i Västerås nästintill hela dagen. Jag har inte hört något hur det har gått än. Men det får jag nog reda på i morgon.

När Lasse och jag kom hem från läkarstationen så gjorde vi lunch, käkade. Sen hann Lasse ta det lugnt typ 10 min innan han blev tvungen att åka till jobbet.
Han kommer väl hem om ca en halvtimme. Då ska vi nog se slutet på Narnia, sen blir det sängen. Ska upp tidigt i morgon och ta emot Björn. =)
Lilla sötnosen.

Just ja pratade med chefen idag så nu är vi ordinarie på en sträcka till, våran gamla sträcka nere på byn. Hellre den än dom vi körde i Fagersta igår. Dom var ju helt jävla värdelösa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar