Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

torsdag 7 maj 2009

Torsdag

Dagen började som vanligt med frukost och göra Björn i ordning. Sen bestämde vi med Emma och Jocke att vi skulle ut och gå. Så samlingplatsen idag blev här. Vi plockade om lite så åkte vi alla med i Jockes bil. Sen blev det promenad, sedan åkte vi hem igen.

Jag gick in och gav Björn lunch, men han fick kväljning eller nåt och jag tycker att det är otäckt så vi väntade in Lasse så han fick vara med när Björn åt.
När Björn ätit färdigt så började vi med reklamen, Eva och Roland kom ner en sväng. Sen kom Emma och hämtade Björn. Vi ska testa hur det skulle gå om han sov hemma och hon lämnar av honom på morgonen.
Ett tag efter det så åkte Eva och Roland hem, så då började vi med maten. Sen åkte vi upp till som, Lasse hjälpte Roland att sätta upp markisen på husvagnen. Sen tog vi med oss Eva och åkte en sväng, då fick vi se en älg.
När vi kom hem så kollade vi på Lost. Och ni ska jag ta och göra mig klar och gå lägga mig. Så jag orkar upp i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar