Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

onsdag 6 maj 2009

Långpromenad

Idag gav jag Björn frukost och sedan började jag på och tvättade av honom och klä på honom. När jag hade fått på honom strumpor, byxor och skor såg jag att blöjan låg kvar bredvid Björn. Jaha tänkte jag nu hinner jag inte bli klar i tid. Och så frågade jag Björn varför han inte sa att jag hade glömt den. Han bara flinade åt sin förvirrade moster. När vi väl var klara åkte vi ner till Jocke och plockade upp honom och Jerry Lee, så åkte vi upp i skogen och gick en riktig långpromenad. Sen släppe vi av Jocke och Jerry Lee hemma vid dom, så åkte vi hem till oss så Björn fick mat.
Efter maten satte jag ner honom i hans sängen, sprang in i duschen och gjorde mig klar.
Pappa bjöd oss på mat idag, nere på Buddys. Efter maten stod vi ute och pratade lite och Björn fick träna på att gå emellan oss. Duktiga lilla Björnen.

Sen åkte Emma, Björn, jag och Lasse älgvändan, men inga älgar idag. Vi tog även en glass, då gick Björn fram och tillbaks mellan mig och Emma, smakade.

Sen blev det hemfärd. Sängen för Björn som somnade ännu snabbare idag. Vi har kollat på Grey´s, nu blir det sängen för oss med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar