Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

fredag 8 maj 2009

Reklam, Västerås, Film

Björn sov hemma i natt och sedan kom han i morse. Vi testade det eftersom annars blir han aldrig hemma nästan. Och det gick bra.
Lasse tog emot honom i morse, gjorde välling och la honom igen. Han somnade om nästintill på en gång.
Sen vaknade han inte förrän kvart över nio, då gav jag honom frukost och medans jag matade honom kom Emma upp. Hon frågade om det gick bra att han var kvar en liten stund extra, sen skulle hon komma och hjälpa mig med reklamen. Björn fick självklart vara kvar. en reklamen bladade jag ihop själv. Så den var klar när hon kom tillbaka. Det blev några kort på en supersöt Björn, han är så gullig i hängselbyxor. =)

När Lasse kom från jobbet bytte vi gardiner i vardagsrummet och sedan åkte vi till Västerås, hämtade hem våran nyaste "sak". =) Den är skitsnygg ska ta kort imorgon när det ljust. Vi är jättenöjda.
När vi kom hem så kom Emma, Björn förbi och tittade och hjälpte till att greja. Sen kollade vi på film (Rumor Has It). Men jag och Lasse somnade ifrån som vanligt. Vi är så trevliga mot stackars Emma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar