Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

söndag 5 april 2009

Söndag

Idag så körde vi reklam i Fagersta. Det gick mycket bättre och snabbare än förväntat. =)
När vi kom hem så ringde jag Emma och vi bestämde oss för att ta en promenad. Så jag åkte ner till henne och vi började på att gå. Efter en stund så kom hon på att hon glömt brödet hemma, hon tänkte att vi skulle mata änderna. Så vi vände så hon fick hämta det. Men när vi kom till änderna så var dom mätta och ville inte ha mat. Så vi gick vidare och fortsatta promenaden istället.
När vi hade gått där vi tänkte så gick vi in på ICA och handlade sen gick vi hem till Emma igen. Och hon gick upp med sina varor medans jag och Björn väntade. Sen gick vi till bilarna, Emma och Björn åkte till pappa och jag åkte hem.

Väl hemma så blev det inte mycket gjort. Satt mest bara och funderade på vad man skulle äta. Till slut åkte vi ner på byn och jag visade Lasse var vi hade gått. Sen åkte vi förbi vid Emma och Björn som precis hade kommit in på parkeringen så vi stannade och pratade lite med dom.
Sen åkte vi och handlade. Sen hem och gjorde mat och åt.

Och nu blir det sängen alldeles strax.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar