Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

lördag 4 april 2009

Mycket idag

Vid tio började vi köra reklam. Det gick jättebra. Så vi var klara strax efter tolv.
Sen åkte vi hem och bytte kläder sen gick vi ut till vedhögen och började kapa. Roland var med också. Vi höll på med det fram till halv fem tror jag.
Sen kom pappa och hämtade sin skoter så vi hjälpte honom att få upp den på kärran. Jag gasade och pappa, Lasse lyfte skidorna.

När pappa hade åkte gick vi in och tog det lugnt en stund. Vi ringde även till Emma och frågade om vi skulle äta pizza. Eftersom varken jag eller Lasse hade ork att bestämma mat eller laga den. Hon gick med på det efter många om och men. =)

Sen vart det duschen och medans jag var inne och gjorde mig klar ringde Lasse och beställde pizza. När vi var färdiga hämtade vi pizzorna och åkte ner till Emma och Björn och käkade.
Efter maten så tog vi en sväng till Avesta och kikade lite. Sen skjutsade vi hem dom.

Nu blir det lite tv och sen sängen. Vi ska upp "tidigt" imorgon med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar