Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

måndag 6 april 2009

Barnvakt

Vid halv nio kom Emma upp med Björn. Jag var barnvakt medans hon var på sjukgymnastik och tränade.
På förmiddagen så lekte Björn med sina leksaker, jagade katterna. Sen blev det en liten tupplur.
Vid tolv blev det lunch för oss och efter den mer lek.

När Lasse kom hem gjorde vi oss klara, gick ut och fortsatte med veden. Roland hjälpte till idag med och Eva passade Björn.
Vid femtiden åkte Lasse och jag och handlade sen hämtade vi Björn hos Roland och Eva.
När vi kom hem fick Björn mat. Sen blev det promenad för mig, Lasse, Emma, Björn och Eva.
Efter promenaden åkte Emma och Björn hem och jag och Lasse åt mat.

Sen blev det lite tv och nu blir det sängen. Jag är svintrött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar