Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

tisdag 7 april 2009

Kroppskännedom, promenad och barnvakt

Idag var jag ner till sjukgymnasten och hade kroppskänndom igen. Det går bra, idag fick jag göra meditation. Det var väldigt avslappnande. Efter att jag var klar där nere så åkte Emma, Björn och jag hem till mig. Emma skjutsade mig idag.
Där åt vi lunch och sen tog vi en promenad i det vackra vädret. Var så varmt att jag blev tvungen att gå i T-shirt. Men det gick bra för det blåste inget iaf.
När vi kom hem till mig igen så satt vi ute i solen och pratade lite. Sen åkte Emma iväg för hon skulle till kiropraktorn. Så jag var Björnvakt en stund.

Vid femtiden kom Emma tillbaka, då fick Björn mat och sen åkte dom till Hedemora. Så då blev det för mig att vänta på att Lasse skulle komma hem nån gång. Han jobbade över idag och det hade strulat hela dagen på jobbet. Så han var rätt slut när han kom hem.

Efter att vi hade ätit så var vi ner och betalade för veden. Sen åkte vi hem och tog det lite lugnt en stund. Och nu blir det sängen för det ar ju bara skit på tv ikväll iaf.
God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar