Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

tisdag 28 april 2009

Helt vanlig tisdag...

...nästan iaf.

Dagen började med kroppskännedom, efter den var jag in på ICA och även Konsum handlade.
När jag kom hem så plockade jag ur kassarna och satte mig vid datorn en stund. Sen åt jag lunch, tittade på lite tv.
Lite senare på eftermiddagen så förberedde jag maten lite, vid halv fem när Lasse kom hem så gjorde vi mat. Vid halv sex började jag sms:a med Emma och vi bestämde oss för att ta en biltur, i förhoppning om att vi skulle få se någon älg.
När Emma och Björn kom till parkeringen, åkte Björn i en ny vagn. Och när han kom in i bilen såg jag att han hade nya supergulliga och fina skor, en ny häftig tröja. Han var jättetjusig.=)

Vi fick inte se någon älg, det var lite tråkigt. Vid kvart över åtta släppte vi av dom och sen åkte vi hem och tittade på Betty, Husfruar och Christine.
Nu sitter vi och väntar på Lost. Sen blir det sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar