Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

måndag 27 april 2009

Lite stressad...


När jag vaknade idag var det en liten Björn som stod och tittade på mig. Sen när han märkte att jag ingen tog upp honom blev han lite arg, så det var bara att gå och ta upp honom.
Sen gick vi ner och åt frukost, efter frukosten gjorde vi oss klara och åkte upp till Eva. Vi kollade på senaste Lost-avsnittet och Christine från förra tisdagen. Sen åkte vi hem igen och började med maten, Björn åkte runt här och lekte med hundmaten.
Efter lunchen åkte Lasse till jobbet och Björn fick sova en stund. Vid två vaknade han igen så då fick han ren blöja, vi busade en stund. Sen blev jag stressad och gjorde mig iordning, klädde på Björn. Satte in honom i bilen och skjutsade upp honom till Eva. Sen åkte jag ner till läkarstation och kollade blodtrycket som låg jävligt högt för att vara mig.
Då fick jag förklara att jag hade stressat innan så om två veckor ska jag ner igen. Så då blir det att ta det lugnt innan.
När jag kom upp till Eva och Roland igen så kom dom precis hem. Dom hade tagit en promenad med Björn, han hade hejat på alla bilar som han såg. =)
Vi blev kvar där ett tag och Björn tränade på att gå. Efter en stund kom Linus ut och ville att Björn skulle kasta boll med honom. Men Björn höll bara i bollen så Linus tröttnade på att vänta så han tog av Björn bollen igen. Sen gick det bara nån sekund sen släppte han bollen och ville att Björn skulle ta den igen. =)
Om inte Björn tog den, tog Linus upp den och tryckte den mot Björns jacka och gnuggade typ runt den där. Nån gång var han även upp i ansiktet på Björn men då blev han bortjagad.
När jag kom hem tvättade jag Björn som var jordig/smutsig på händer och i ansiktet.

Och mamma blev inte glad när hon såg jackan. Hon kom och hämtade Björn strax efter åtta. Då var Björn jättetrött.
När dom hade åkt hem så kollade jag på 90210 och nu har precis den gravida tonåringen slutat.
Och nu ska vi titta på Ballar av stål. Får se om det är något att se. Sen blir det sängen.

GOD NATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar