Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

onsdag 29 april 2009

Blommor

Idag har det inte hänt så mycket. Vi var ner och köpte blommor på förmiddagen som vi planterade vid mammas grav. Det blev fint till skillnad från den vissna ljungen som satt där.
Sen stressade vi hem och började med lunchen. Vi gjorde torsk med senapssås och potatismos. Men när jag började med såsen såg jag att senapen var gammal så då fick vi ta en annan senap så det blev inte alls samma goda smak. Fisken blev inte heller riktigt klar tyckte jag, men Lasse åt iaf. Men det blev väldigt stressigt eftersom Lasse skulle till jobbet, hade vi inte behövt tänka på det så hade fisken fått stå inne längre. Men nu blev det som det blev bara för att man inte kan planera bättre.

Medans Lasse har varit på jobbet har det inte blivit så mycket gjort för mig. Björn skulle ha kommit och sovit över men jag ska dit imorgon och vara barnvakt istället.
Både jag och Lasse somnade ifrån Lost igår. Så vi får hoppas att Eva spelade in det.
Nej nu har Grey´s Anatomy börja, ska gå och se det.

Trevlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar