Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

torsdag 26 februari 2009

Västerås

Idag åkte vi ner till Västerås direkt när Lasse kom från jobbet. Emma ville ner och leta byxor så vi följde med. När vi var där nere och gick runt och kollade lite så fick jag syn på kalsonger i Björns storlek så jag visade Emma dom och hon köpte dom. Så nu har Björn sina första kalsonger dom är jättesöta. Iaf var det tänkte att jag och Lasse inte skulle handla något. Men så hittade jag byxor också så det blev lite shopping för mig med. Jag har varit på jakt efter sådana byxor ett bra tag nu. Hade nästan gett upp hoppet om att hitta sådana. Men bara för att man inte skulle ha så hittade man.

Efter shoppingen så blev det Max för oss. Det var det inte heller tänkt att det skulle bli men klockan bar iväg och det tar ju en timme hem. Man vill ju inte äte mitt i natten. När vi kom hem kikade vi lite tv och eldade lite. Sen gick vi och la oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar