Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

onsdag 25 februari 2009

Sötnos

Idag vaknade jag runt 7 gick ner åt frukost tittade på tv och tog det lugnt. Tänkte smyga iväg ner till Emma lite tidigare än planerat men orkade inte. Strax efter 9 ringde Emma och frågade om jag kom ihåg att hon att skulle på sjukgymnastiken. Jag sa att jag kom ihåg. Kom ner till henne strax efter tio tror jag. ringde på men ingen öppnade så jag låste upp med min egen nyckel. Det första man sg var en skit glad liten Björn. Sen bytte Emma blöja på Björn och gav honom frukost. Efter det var det bara att åka för henne.

Medans hon var på sjukgymnastik så lekte vi med Björns leksaker. Och jag lärde honom att plocka undan dom också. =) När Björn hade plockat undan leksakerna verkade han trött så vi satte oss i soffan. Han var så gosig. Men när han hörde att dörren öppnade sig började han vinka på en gång och ville i väg ut i hallen. Det var iaf Emma som kom.

Sen satt vi pratade lite om allt möjligt och klockan blev säkert halv tre innan jag åkte hem. Väl hemma så åt jag lite mellanmål och väntade på och Rikard skulle komma upp och låna skrivaren. Men det var fel format på dokumenten så våran dator kunde inte registrera filerna. (Någon som vet hur man fixar så att datorn läser PDF-format?)

Sen när Rikard hade åkt gjorde vi en handlingslista. Sen åkte vi upp till pappa och skulle hjälpa han med lite grejer, men vi hann inte byta gardiner så det ska vi fixa på fredag. Sen satt vi där och pratade om allt möjligt. Vid 18.30 åkte vi ner till ICA och storhandlade (mat för 10 dagar). vi köpte även en gräddfil till Lottas syster, åkte förbi med den till henne. Väl hemma igen så gjorde vi mat och käkade och nu sitter vi och slöar vid datorn och tv:n.

Just det pappa och Lotta ska komma förbi här när hon har slutat så ska jag få prova nån ny yoghurt och grädde. Så vi får se när dom kommer.

Rubiken valde jag pga av denna söta bild som jag tog på Björn idag. Det var allt för idag. Nu ska jag kolla på Grey´s Anatomy.

1 kommentar:

  1. Haha ja då måste Emma blivit lycklig när du lärt han att städa *fnissar*

    För att öppna PDF-filer behöver du Adobe Acrobat Reader som finns att ladda ner här: http://softshareware.com/view/adobe/se/se

    SvaraRadera