Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

tisdag 24 februari 2009

Övertid

Jag tycker att det är drygt att typ hela Sverige har stannat bara för att Victoria har förlovat sig. Visst det är kul för dom. Men jag tycker det var lite överdrivet att fyran skulle sända samma sak hela eftermiddagen om och om igen.

Lasse fick jobba över pga att stoppet blev senare. Men han var hemma strax efter fyra så det var ju inte så länge. Det blev inte så mycket gjort under dagen. Vi gjorde bara mat och åt sen kollade vi på tv på kvällen. Lasse brukar vilja lägga sig senast 22 när han går förmiddag. Så vi skulle gå och lägga oss då men jag somnade på soffan och han i fotöljen. Klockan 23.30 vaknade jag och väckte honom. Så gick vi och la oss då. Just det i morse strax efter 8 ringde chefen och frågade om vi kunde köra ut Börsen. Men då sa jag ifrån för det är inte värt dom få kronorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar