Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

måndag 23 februari 2009

Ny vecka



Jaha vad ska man säga om dagen. Jo jag vaknade vi fyra i morse och kom på att Oscarsgalan skulle sändas under natten så jag fick bråttom att slå på tv:n. För jag ville se hur det gick för Heath Ledger. Han var nominerad till en postum Oscar för bästa manliga birolla. Så när jag vaknade trodde jag att jag hade missat det. Men som tur var så hade jag inte det utan när jag fick fram kanalen skulle dom precis presentera dom nominerade. Han vann Oscarn iaf och hans mamma, pappa och syster fick ta emot den. Men det är hans dotter sm ska få den. Nog om det.

Annars har jag inte gjort så mycket mest tagit det lugnt och vila upp mig lite. Och här strax efter fyra ringde "chefen" och sa att det var en som hade blivit utan reklam flera helger. Men det är bara den här helgen som han blev utan. För han hade gjort som typ alla andra och skitit i att skotta bort snövallen. "- Sköt snöröjningen så får du reklam!" Efter at vi lagt på kom jag ihåg att jag skulle ha sagt till honom om man inte kunde få någon slags lapp som man kunde dela ut så folk sköter sig. Så Lasse ringde tillbaka till dom och frågade men dom hade inget sånt utan det skulle man få fixa själv i sånt fall. Och att det var flera andra aom hört av sig om att folk inte sköter snöröjning. Men är det flera som blir irriterade på dålig snöröjning borde väl SDR fixa lappar till dom som delar reklam. Jag blir så arg. Emma och jag körde ju fast igår bara för att vi tänkte att vi skulle få ut så mycket som möjligt. Visst det är helg men nog f*n lär man ha hunnit skottat till klockan tre på eftermiddagen. För det var då vi började.

Det är inget Prison Break ikväll heller så det är väl säsongsuppehåll nu.

1 kommentar:

  1. Förbannade jävla judejävlar! Både SDR och folk som inte skottar! Och sen ringer och gnäller... Jävla puckon!
    Men skicklig bilförare som man är så kom jag ju loss igen. ;)

    SvaraRadera