Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

fredag 13 februari 2009

Fredagen den 13:e

Vid nio i morse kom pappa och hämtade pengar för han skulle upp till Borlänge och hämta våra skoterdelar. Sen ringde han och frågade efter Lasses jobbnummer, då tänkte jag att nu hade dom väl inte delarna. Så jag väntade en stund sen ringde jag Lasse och frågade vad pappa ville. Då var det någonting som hade fattas.

Lasse hade pratat med dom i torsdags och då hade dom alla delar.
Vid ett så ringde Lasse mig och pratade lite. Bl.a. sa han att pappa hade ringt igen efter en stund, sagt att han hade skällt ut killen så han hade blivit alldeles röd. Sen vet jag inte om pappa bad om att prata med chefen men jag tror det iaf. Då fanns ju sista delen hemma iaf.

När vi var in och beställde grejerna, frågade Lasse om det var stift med till ena. Det var det enligt killen. Men inte var det några stift med. Utan då fick pappa ta några andra som det går att göra om till såna vi ska ha.

Efter jobbet var Lasse iväg och köpte Alla Hjärtans Dag present till mig. Får se imorgon vad det är men som vanligt är jag jättenyfiken.
När han kom hem blev det reklambladning och efter det mat. Det blev grillad kycklingfilé, crisscuts och vitlöksbröd, jättegott.

På kvällen vi åtta tiden åkte vi över till Avesta en snabbis. För dom har ingen laktosfri gräddfil på Ica och Konsum här. Så det blev Hemköp istället.
Sen hem till Emma och Björn.

Vi hade filmkväll med chips & dip. Filmerna för kvällen blev Halloween Resurrection och Road Kill. Jag tyckte att båda var bra. Road Kill har jag sett förut fast det är typ hundra är sen.

Nej nu har jag inget mer att säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar