Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

lördag 14 februari 2009

Alla Hjärtans Dag

Idag vaknade jag som vanligt före Lasse. Så jag gick ner och tittade på lite tv, väntade på att han skulle vakna. Sen när han kom ner fick jag mitt första paket och i det var det ett troll.

Sen åt vi frukost och tittade lite mer på tv. Medans vi tittade på tv så kom Pappa och Lotta upp. Av dom fick vi gelehjärtan och en hel papperskasse full med mat.


Sen innan dom skulle åka så var vi ut på gården och Ludde fick visa sin fyrhjulsdrift i den djupa snön. Sen gick jag och Lasse in och började spela Conflict: Global Storm. Så vi spelade det typ hela eftermiddagen. Sen åkte vi till Avesta och handlade och köpte med oss kinamat hem. Efter maten fick jag mitt andra paket och i det var det en jättefin ljusstake och doftolja.

Sen har vi pratat med syster och bestämt att vi ska titta på film tillsammans. Så nu väntar vi på henne och Björn.


Trevlig Alla Hjärtans Dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar