Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

söndag 15 februari 2009

Söndag

Igår när Emma och Björn kom hit så åkte vi till Avesta en sväng. När vi skulle svänga in vid gamla Papyrus så la Emmas bil av. Vilket den kan göra ibland så man får vänta en stund innan man kan starta den igen. Sen åkte vi vidare till Hemköp och Emma, Lasse gick in och handlade. När de kom ut och Emma skulle starta bilen vill den inte alls. Så dom frågade en kille om starthjälp men bilen ville iaf inte starta. Så Emma ringde pappa och frågade om han kunde bogsera hem oss, det kunde han. Jag, Lasse, Emma och Björn satte oss i pappas bil och pappa satt i Emmas bil och så testade dom och dra i gång bilen. Då startade den iaf. Sen åkte vi efter pappa hem till Norberg igen och satte Emmas batteri på laddning. Sen skjutsade pappa upp hem oss.

Väl hemma igen så satte vi oss kollade på film och Björn fick gå, lägga sig eftersom klockan var så mycket. Det blev två filmer och jag somnade ifrån båda mitt i typ och sen vaknade jag när dom nästintill var slut. Vi halv tre tror jag att vi skjutsade hem Emma och Björn. Sen åkte vi hem igen och la oss.

Idag har jag var lite småtrött hela dagen. Även fast jag vaknade tidigt så somnade jag efter frukosten igen. Sen körde vi ut reklam och när vi klara med den åkte vi ner och handlade mat. Sen åkte vi hem och började med maten, det blev tortillas idag. Efter maten tittade vi på tv sen spelade vi även Conflict. Och nu sover Lasse i fotöljen och jag tittar på Beck-filmen på fyran.
Just det Ludde var med när vi körde reklam. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar