Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

torsdag 12 februari 2009

Barnvakt

Idag har jag varit nere hos Emma och passat Björn. Hon var på akupunktur idag. Medans hon var iväg så lekte Björn lite sen ville han sitta i knä en stund. Och han verkade lite trött så jag la honom i soffan bredvid mig. Så låg han där en stund och tittade på tv.
Sen var han piggare igen och ville härja lite. Han är så gullig när han hoppar i soffan. Efter lite härjande med ballonger som bara går sönder så åt Emma och Björn lunch.
Efter lunchen la vi Björn så han skulle få sova. Sen gick vi in och kollade lite tv, Emma verkade trött efter akupunkturen. För hon råkade vicka lite för mycket på ett ljus så hon spillde stearin. Sen vet jag inte vad hon gjorde riktigt men vi började skratta rejält. Jag tror att hon tog tag i ljuset men hade glömt bort att det var tänt eller nåt.

Nu ska vi snart börja med maten sen blir det väl att kolla på tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar