Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

måndag 23 mars 2009

Svar på kommentarer

Idag har jag bara svarat på kommentarer.
Eftersom jag inte riktigt förstår hur det funkar med att svara på dom.
Så fick det bli ett eget inlägg. =)
I fortsättning så ska jag försöka svara på dom i nästa dags inlägg.
Så håll utkik om du lämnar kommentar.


20/2
BjörnMamman sa...
Vadå "tröttnat på"?! :P Det var ju du som tjatade. ;P Du, så lättövertalade var ni INTE till att käka pizza! :P Förresten, vilka filmer kollade vi på? Bolt och vilken mer? Förresten så sov jag lite när vi kollade på Bolt. :P
Svar: Ja den är ju uttjatad. Nej, jag vet men det blev ju pizza iaf. =) Jag kommer inte ihår nu vilken den andra filmen var. Jag vet att du sova. Det var bara jag som tyckte att Bolt var bra.

21/2
BjörnMamman sa...
Ja, ni var skittrevliga. ;P
Svar: Japp. Men filmen var ju inte så bra heller. =)

22/2
BjörnMamman sa...
Man blir GRISTRÖTT när man vart ute och kört skoter! :D För att inte tala om hur frusen man blir också! :O
Svar: Ja det blir man verkligen. Men kul är det.

BjörnMamman sa...
He he, det gick fort för att jag körde. ;)
Svar: Ja för fort. =)

23/2
BjörnMamman sa...
Förbannade jävla judejävlar! Både SDR och folk som inte skottar! Och sen ringer och gnäller... Jävla puckon! Men skicklig bilförare som man är så kom jag ju loss igen. ;)
Svar: Jag håller med, fast jag säger idioter. =)
Ja du är ju envis och vägrar ge upp.

25/2
Ida sa...
Haha ja då måste Emma blivit lycklig när du lärt han att städa *fnissar*
För att öppna PDF-filer behöver du Adobe Acrobat Reader som finns att ladda ner här: http://softshareware.com/view/adobe/se/se
Svar: Jag tror att hon blev glad iaf.
Tack för tipset om programmet. Rikard har hjälpt mig att installera det så nu funkar det. =)

1/3

BjörnMamman sa...
Ha ha och Lasse bara VÄGRADE att vi skulle byta film för han SKULLE se den där skitkassa. xD Och likförbannat somnade han å! xD Och jävlar vad du snarkade, Hanna! *asg*
Svar: Ja han är sån. =) Nej då, jag snarkar inte. Är det nån som snarkar så är det du. =)

2/3
BjörnMamman sa...
He he, ja, Björnen är sötast. :D
Svar: Ja det är han verkligen.

3/3
BjörnMamman sa...
Ha ha... xD Ja, Björnen ska lyssna på mamma så klart! :P
Ha ha, du ska då inte säga något om förvirring! xD
Svar: Ja, det är klart att han ska lyssna på dig. Men han måste lyssna på mig med.
Vadå!? Jag är inte förvirrad. :P


4/3
BjörnMamman sa...
He he, tycker du ska ta och skriva om dina "minnesluckor" också! xD
Svar: Vilka minnesluckor!? Det är något som jag har missat. :P

5/3
BjörnMamman sa...
Och vi snörade in pappas bil TOTALT med paketsnören! *asg*
Svar: Japp den blev jättefin. =)

12/3
BjörnMamman sa...
Oj! :O Är det redan tre år sen?! Känns verkligen inte som att det är så länge sen. =/
Svar: Nej, jag håller med. Kan inte förstå vart tiden tar vägen.

13/3
BjörnMamman sa...
Ja, he he... Mössan var en aning varm. xD Lasse sover ju jämt. :P
Svar: Ja, stackars lilla Björnen. Mamma sätter på för varma kläder. Jag tror att Lasse börjar bli gammal xD

14/3
BjörnMamman sa...
Klockan var faktiskt nästan halv två när jag åkte från er. :P För jag sa ju åt dig vid 13.10 att du skulle göra dig klar. xD Och af ugglas skulle ha vunnit. ;)
Svar: Okej, jag hade skrivit fel. Men nu har jag ändrat det. xD Nej hon skulle ha hamnat ännu längre ner i placering. Hon va ju skitdålig.

19/3
BjörnMamman sa...
Jag har inte lärt Björn någonting. xD Det är ni som inte har ett Björnsäkert hem. ;)
Alla läkare är rikspuckon. xD
Svar: Jo du har visst lärt honom en massa rackartyg. Vi försöker ju göra huset Björnsäkert men han hittar jämt på något nytt att dra i. =)
Ja alla förutom han jag har träffat dom senaste gångerna.

20/3
BjörnMamman sa...
Nej, Björnen var vaken. :D
Svar: Ja det var han. Fast det visst ju inte jag när jag skrev inlägget. =)

21/3
BjörnMamman sa...
Och Rikard och Tom var du fyllechaffis åt! :P Det där var inte att poppa musik på högsta! :P Det gick ju fortfarande att prata, då finns det mkt volym kvar att kräma på med. :D
Svar: Ja fast när jag skjutsade er så visste som inte hur dom skulle göra. =)
Jo, visserligen. Men jag brukar ju ha rätt så låg volym på stereon. Så för mig var det väldigt högt. xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar