Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

tisdag 24 mars 2009

Tisdag

Idag vid 7.30 åkte jag ner till Emma och Björn. Jag var barnvakt medans Emma var på sjukgymnastik. Sen vid 11.15 var jag på sjukgymnastik/kroppskännedom. Men vi bara pratade lite idag och så ska vi köra i gång med det om en vecka.

När Emma kom hem därifrån så åt hon frukost sen gjorde vi oss klara och åkte ner dit tillsammans. Vi var in till BVC och kollade Björns öra igen, sen skulle hon lämna urinprov, och nåt mer medans jag var inne på sjukgymnastiken.

När vi var klara där så åkte vi till ICA så Emma fick hämta ut sitt mobila bredband. Sen åkte jag hem och åt lunch, tog det lite lungt innan Lasse kom hem.

På eftermiddagen så lånade vi Björn en sväng och tog en liten promenad. Sen lämnade vi tillbaka honom och åkte hem och åt mat. Sen blev det att titta på husfruar, Christine.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar