Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

söndag 22 mars 2009

Dagen

Vi åt frukost och kollade på en film.
Mitt i filmen ville Björn sova så Lasse la honom.
Sen när filmen var slut satt jag vi datorn en sväng.
Efter ett tag vaknade Björn så då tog vi en promenad.
Efter promenaden blev det affären och handla mat.
Sen hem och mata Björn.
Efter att Björn fått mat kom Eva och Roland ner sväng.
När dom åkt hem så blev det mat för oss och lite tv.
Vid 19 åkte Lasse och hämtade Emma så blev det en film.
För ca en timme sen så började vi på och fixa i ordning för
att skjutsa hem Emma och Björn.
Och nu har Lasse gått pch lagt sig.
Och jag ska snart gå och lägga mig jag med.

GOD NATT

1 kommentar:

  1. Hihi det är ju nästan så man kan tro att ni gillar å titta på film *fniss*

    SvaraRadera