Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

lördag 21 mars 2009

Lördag

Dagen började med frukost och en film. Sen gjorde vi oss i ordning och började köra ut reklamen, när vi nästan var klara avbröt vi för att hämta Björn. Sedan körde vi klart reklamen.

När vi kom hem så rastade Lasse Ludde och jag bytte kläder för vi skulle skjutsa Emma till Jocke. Hon skulle förfesta där litegrann innan festen. När vi hade lämnat henne åkte vi ner till ICA och handlade mat.

Precis när vi skulle kliva ur bilen hemma på gården ringde pappa och frågade om jag hade lust att skjutsa han och Lotta till Harbo, även Bisse och en kompis till Fagersta. Så jag sa att jag kunde det.

17.45 var jag uppe hos pappa och hämtade dom. Då sa Lotta att Bisse hade fixat en annan skjuts så jag behövde inte åka till Fagersta. Innan vi åkte till Harbo så skulle pappa in på ICA en sväng så jag körde dit honom. Sen åkte vi upp dit. När jag hade lämnat av dom så ringde jag till Emma och frågade om dom ville ha skjuts till festen, men som skulle inte dit än.

Så jag åkte hem och vi skulle hinna äta innan. Strax innan 19.00 ringde Emma och frågade om vi hade ätit och om jag kunde hämta dom. Vi var inte riktigt klara så dom fick vänta en liten stund.

Sen åkte jag och hämtade Emma, Jocke, Rikard och Tom, skjutsade upp dom till festen. Vilken fart det var på dom. Emma poppade musik på högsta volym och pojkarna i baksätet tjattrade på rejält.

När jag släppt av dom så åkte jag hem och då blev det film och en super vild Björn. Jäklar vad snabb han är på att ställa sig upp. Han ställde sig upp och jag satte ner honom ett tjugotal gånger minst. Sista gångerna så började han bli trött i benen för då tog det längre tid för honom att ta sig upp.

Nu ska vi se färdigt på filmen och Björn har fått gått och lagt sig.

I natt ska jag vara fyllechaffis åt syster och Jocke å kanske pappa och Lotta. Vi får se om dom ringer.

1 kommentar:

  1. Och Rikard och Tom var du fyllechaffis åt! :P Det där var inte att poppa musik på högsta! :P Det gick ju fortfarande att prata, då finns det mkt volym kvar att kräma på med. :D

    SvaraRadera