Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

fredag 20 mars 2009

Dryg reklamhelg

När reklamen kom i morse hämtade jag in lappen på en gång. Upptäckte att det var 9 delar, skit också. Hade hoppats på att det bara skulle vara några stycken. Lasse började blada och jag började efter en stund. Satt och pratade lite med Emma. När vi satt och bladade satt Björn med ute i köket, gnuggade sig i ögonen. Så han fick gå och lägga sig. Efter en stund kom Emma och vi fortsatte blada och Lasse började på och plocka i köket, förbereda inför lunchen.

När reklamen var klar och maten stod på spisen väckte Lasse Björn så han fick vakna till innan vi skulle äta. Sen åt vi (ris, kyckling och currysås). Efter maten gjorde Emma iordning Björn och åkte hem och Lasse åkte till jobbet.
Då kollade jag på en film som jag somnade ifrån för några veckor sen. Den var väl okej men inte mycket mer.

Nu sitter jag och väntar på Lasse som har slutat tidigare. Vi ska äta när han kommer hem, vilket blir väldigt sent tydligen. Men det får väl gå när det bara blir nån gång ibland. Efter maten ska vi ner till Emma och Björn och titta på film, fast Björn ligger väl säkert och sover innan vi är där.

Trevlig kväll. =)

1 kommentar: