Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

söndag 8 mars 2009

Reklam

Idag gick jag och Björn upp strax efter sju. När vi kom ner fick han ren blöja, frukost. Och sedan fick vi vänta på att Lasse skulle vakna men vid halv nio väckte jag honom eftersom vi skulle köra klart reklamen. Det tog ju lång tid igår så då tänkte jag att jag vill ha skapligt med tid på mig så jag slapp känna mig stressad. Vi ringde till Eva och Roland och frägade om Björn kunde få vara hos dom medans vi körde klart reklamen, det fick han. Sen när vi var klara med all körning så var det bara portarna kvar och dom var det bestämt att Emma och Rikard skulle hjälpa oss med dom. Så när vi kom hem ringde Lasse till Emma och sa att jag snart skulle komma och hämta henne så vi kunde köra. Men hon var inte färdig än. Sen ringde Lasse till Rikard och han var i Gäsjö så han skulle komma hem tilll oss rätt så snart. När han kom så hade han Mattias med sig så vi fick ännu mer hjälp. Sen åkte vi ner till Emma och plockade upp henne. Sen skjutsade jag dom och dom sprang portarna åt oss.
Tack för hjälpen!
Sen släppte jag Rikard och Mattias hemma hos oss. Sen åkte Emma, jag och hämtade Björn. Sen satte vi kollade på lite tv och Björn fick gröt sen beställde vi pizza och åt. Efter maten åkte vi och handlade och skjutsade hem Emma. När vi kom hem så kollade vi på Wipeout och sen blev det Björnbadning. Och nu ligger han och sover. Och ikväll så åt han vällingen också. Han har varit lite bråkig med den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar