Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

måndag 9 mars 2009

Liten släktträff

Lasse gick halvdag i dag eftersom jag skulle till läkarstationen. När vi kom dit så kom Millan (en kusin) också och Emma var redan där på sjukgymnastik. Så jag och Lasse pratade lite med Millan. Sen fick vi komma till väntrummet och det var inte speciellt lång stund man behövde sitta där och vänta. Medans jag var inne hos honom så fick Lasse och Björn vänta utanför. Sen när jag var klar gick över till sjukgymnstiken och väntade på Emma. Sen när hon kom gick vi ut till bilar och stod där och pratade lite. Efter en stund kom Millan ut så vi pratade lite mer med henne. Sen åkte vi och handlade lunch och hämtade min medicin på apoteket. Sen hem och åt lunch. Halv tre nånting kom Eva ner och hjälpte oss med katternas klor. Lite senare på eftermiddagen somnade Björn och sov ett par timmar. det var tänkte att vi skulle storhandla men så blev det inte eftersom vi inte ville väcka Björn. Så Lasse fick åka ner själv och handla det nödvändigaste. När han kom hem gjorde vi mat och åt. Efter maten blev det att kolla på tv hela kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar