Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

lördag 7 mars 2009

Olycka

Idag så gick jag och Björn upp strax innan åtta. Jag bytte blöja, gav honom frukost och sen fick han leka en stund. Sen blev han väldigt trött så Lasse gick upp och la honom vid tiotiden tror jag. Sen när vi skulle börja göra oss klara så gick Lasse upp och hämtade Björn. Men sista steget när han var på väg ner trampade han snett och vrickade foten rejält. Hade han inte hållt i björn så hade han ramlat trodde han. När jag kom ut i hallen så såg Björn livrädd ut. Så jag tog honom och sen tog toffeln och strumpan på Lasse och kollade hur det såg ut men jag kunde inte se något speciellt. Så jag ringde till Eva så hon fick komma och titta på foten. Hon lindade foten på Lasse sen fick han hoppa på kryckor. Det glömde jag att nämna igår men vi tog med oss Dixie hem så hon skule få det lugnar. Hon blev rätt så stressad på festen.
När Eva och Roland hade åkte hem så kollade vi klart på en film som vi börjat kollat på under förmiddagen. Sen skjutsade vi hem Dixie. Väl hemma så var det bara att flytta Björn stol in i Audin så vi kunde börja köra reklam. Och det var första gången sen i förra våren som jag körde och Lasse satt bredvid. För sist när jag körde så hamnade jag lite för nära en postlåda. Eftersom jag är ovan att köra i sånt här väglag som det är nu så tog det längre + att vi inte hann klart idag. Efter reklamutdelningen åkte vi hem och bytte bil igen (så jag fick flytta Björns stol ännu en gång) och sen vidare ner och handla mat. Efter maten åkte vi upp till Pappa en sväng för Emma och Bisse skulle bada tunna. Men det blev bara ett snabbt besök för Björn var trött så det blev hem och lägga honom. Sen kollade vi filmen men jag var också trött så det blev att stänga av filmen och försöka titta på tv istället. Vilket man somnade från som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar