Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

fredag 6 mars 2009

Pappa 50 år

Idag så fyller Pappa 50 år. Så det blev kalas/fest på eftermiddagen. Så idag har Lasse bytt skift så han gick förmiddag istället.

Reklam brukar komma runt halv nio. Men inte idag inte den kom vid halv två så jag hann inte börja blada nåt innan Lasse kom hem. Och vid halv tre kom Rikard så jag klippte honom. Sen precis när jag var klar med Rikard ringde Emma och frågade om vi skulle åka och köpa blomma till Pappa. Så jag och Lasse slängde ihop en handlingslista lite snabbt och så åkte jag. Efter handlingen så skjutsade jag upp Emma till Pappa sen åkte jag hem och vi åt. Efter maten duschade jag och gjorde mig klar sen åkte vi upp till Pappa. Björn var eftertraktad på festen det var flera som hade frågat efter honom. Sen när vi väl hade kommit dit så försvann en massa folk på en gång. Tog en massa kort på folk gjorde jag som kommer ut bilddagboken så småningom. vi blev inte kvar så speciellt länge eftersom Björn var rätt så trött. Så vi åkte hem så han fick sova i lugn och ro. Sen kollade jag och Lasse på tv eller sov framför tv:n iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar