Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

måndag 1 juni 2009

SötBjörn

Idag har det varit grisvarmt inne så Björn fick ha bara kalsonger, blöja och linne. Men efter en stund kändes han kall så då drog jag på honom shortsen också:
När han hade sprungit runt ett tag hämtade jag en nappflaska med vatten i. Och till en början drack han. Men efter en stund började han "dutta" med den på armar, ben så då tog jag av honom linnet och shortsen. Och då märkte jag att han var väldigt svettig. Så jag svalkade honom genom att blöta håret lite.

Sen började vi träna inför helgen.

En riktig liten raggare.

Efter det blev det en liten tupplur för Björn. sen fick han mat.

Vi var upp till pappa, hämtade ett vedlass på eftermiddagen. Sen åkte vi till Avesta, framkallade 3 kopior på ena bilden som visas här. =) En till Emma, en till pappa och den sista var självklart till oss. =)

Sen blev det ett besök till skokanonen, köpa sandaler till Björn. När vi ändå var på området sp var vi in på ÖB en sväng.

Tillbaka till Norberg och in på ICA, sen förbi vid Emma med ena kortet.

Sen åkte vi hem, gjorde mat och käkade. Precis när vi var klara kom pappa, Lotta och hämtade hans kort. Björn visade hur duktig han är på att gå. =)

När dom åkte gjorde vi oss klara, åkte upp till pappa och hämtade det andra vedlasset.

Sen lämnade vi tillbaka kärran till Eva, Roland. Och nu har vi tagit kväller.

Fast först blev det en liten sagostund för Björn. Jag läste för honom i morse också. Det verkar som att han tycker att det är kul. =)
Jag tycker att det är kul att se honom intresserad av bilder och att lyssnar på texten. =)

Det var allt för dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar