Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

söndag 31 maj 2009

Slut på veckan, månaden

Jaha, då var Maj slut. Snart har halva året gått. Tiden bara rusar iväg men jag vet inte vart.

Mors dag är det också idag. Så vi plockade liljekonvaljer tillsammans med Emma, Björn och satte på mammas grav.
Innan det körde vi reklam och det var väldigt varmt, svettigt. Mådde skitdåligt, hade ont i magen på grund av värmen.

Iaf efter att vi hade varit på kyrkogården åkte vi till ICA och handlade lite.
Sen åt vi tillsammans hemma hos Emma, Björn.
Efter maten fick jag byta bajsblöja på Björn. Som tur var så var den inte så hemsk som dom kan vara ibland. =)

Sen började vi plocka ihop kläder, leksaker till Björn som han ska ha hos oss. Och sen fick han lägga sig för natten. Det var ju nästan en timme senare än vanligtvis.

Vi blev kvar en liten stund efter det, sen åkte vi så att Emma skulle få komma i säng i tid.

Nu har jag precis skickat sms till chefen om utdelningen eftersom vi fortfarande inte har fått något modem. Jävla Telia!!!

Glömde nästan att berätta att jag fick två Mary Kay produkter av Emma, Björn. Det var meningen att jag skulle få dom i födelsedagspresent. Men jag fick dom idag. =) Det var Day Solution och Night Solution. Svin dyra är dom också.

Nej nu ska vi sova.
GOD NATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar