Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

söndag 3 maj 2009

Glad

Ja det kan man verkligen säga att Lasse är. Veden är klar. Så nu kan vi börja fixa taket på vedboden. Så veden håller sig torr under sommaren.
Annars då... Vad har hänt idag?
Inte mycket. Vi hade planer på att plocka ihop poolen, men så blev det inte.

Vi var ner på ICA en sväng och handlade. Sen svängde vi förbi vid Eva och Roland, fixade luft i cyklarna, så tog vi en tur med dom.
När vi kom hem gjorde vi mat och käkade, sen kom Emma upp med Björn. Hon börjar jobba/arbetsträna imorgon, så Björn ska vara här då.

Vi kollade på Wipeout sen la vi Björn. Så nu sover han.
Jag har sökt i genom datorn med virusprogrammet, den hittade 8 spionprogram. Sen när den höll på att sätta dom i karantän så hängde sig datorn. Så det var bara att börja om. DATORJÄVEL!

Bara den blir klar så ska jag gå och lägga mig jag med. Lasse sover redan han med.


Nu ska jag ta och kolla hur det går för virusprogrammet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar