Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

måndag 18 maj 2009

Födelsedag

Idag fyller lilla Linus 3 år.
I morse vaknade jag halv fyra-fyra och kunde inte somna om. Det var skitdrygt eftersom jag var trött. Björn kom vid kvart i fem, då fick han lite välling, xå la jag honom igen. Han somnade nästintill på en gång.

Mellan 8-9 vaknade han så han fick komma upp och leka en stund innan frukosten.
Vid halv tolv-tolv blev han jättetrött. Han skrattade, blev arg/ledsen om vartannat. Han var ledsen, helt plötsligt började han skratta. Jag pratade med Lasse i telefonen när han höll på så. Och Lasse bara skrattade när han hörde Björns skratt. Så jag la så han fick sova. Men medans han sov så somnade jag, sov tills han väckte mig strax innan två.

Då fick Björn lunch, sen blev det mer bus. Sen kom Emma, hämtade honom strax därefter.
När dom hade åkt hem så pratade Lasse med Telia. Lasse hade pratat med dom tidigare också för modemet funkar inte. Och då sa dom att det var vårt nätverkskort som det var fel på.
Men då ringde Lasse till en arbetskamrat som berättade för oss hur man kan kolla upp det. Och det var inget fel på det så då ringde han till dom igen som sagt. Så kom dom fram till att det var fel på modemet trots allt. Så nu ska dom skicka ett nytt igen. Jag hoppas det blir ett annat märke så det funkar ett tag. Det första modemet var det troligtvis fel på från början. Och det andra har vi inte ens haft i kopplat en vecka. Jävla skitgrejer. Så nu är vi utan internet ett tag.

Just ja på förmiddagen ringde jag till Smådjurskliniken, bokade tid till katterna. Har haft ont om pengar, så jag har inte haft råd att vaccinera dom. Men på måndag blir det ett besök till veterinären.

Jag tog en fästing på Ludde idag också. Usch, vad jag hatar som. Det kryper på hela kroppen bara jag tänker på dom.

Efter samtalet med Telia iaf så åkte vi ner till ICA, handlade mat. Sen gjorde vi mat, käkade och efter maten vi ut och åkte en sväng.

När vi kom hem tittade vi på "Gravida tonåringen". Sen gick LAsse och la sig och jag gick in i duschen. Jag skulle behöva sova nu jag med men jag känner mig inte riktigt trött ännu. Men jag får väl ta, gå upp och lägga mig så kanske jag somnar.

GOD NATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar