Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

fredag 22 maj 2009

Besök =)

Idag är det en rolig dag. =)
Jag har haft körkort i ett år så nu är det bara ett år kvar på prövotiden. =)

Emma, Björn kom ner hit idag och hälsade på, så ska dom sova kvar också.=)
När dom kom hit så bestämde vi oss för att åka in till Nora. Men först ville jag låna lite smink av Emma. Men hon blev tvungen att hjälpa mig med det så att det skulle se bra ut. Eftersom jag inte sminkar mig så ofta.
Iaf efter många om och men så blev jag klar så vi kunde åka iväg.

Väl inne i Nora var vi först in på Lågprismagasinet, sedan Bokhandeln. Emma och jag köpte 3 böcker var. Sen gick vi till ICA och handlad, efter det så beställde vi pizza från 47:an. Dom gör jättegoda pizzor, pizzasallad.
När vi kom tillbaka till stugan käkade vi och sen kom Lasse på att vi hade glömt att köpa kattmat. Så då åkte vi in till stan igen, köpte det sen tillbaka till stugan och kollade på lite TV.

Uppdatering
Björn ville absolut inte sova när Emma la honom så han var vaken lika länge som oss. Han var trött men han somnade inte förrän vi alla hade lagt oss i sängarna. Lilla plutten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar