Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

lördag 23 maj 2009

Årsdag

Idag är det 7 år sedan jag och Lasse blev ihop. fan vad tiden går fort.

Emma hjälpte mig med sminkningen idag också. Lasse höll på att bli tokig på oss. =)
När vi var färdigsminkade packade vi ihop allt, Emma städade och sen åkte vi in till Nora, köpte Noraglass.
Dom hade smakerna hasselnöt, choklad, vanilj idag. Alla tre var jättegoda. Sen åkte vi hem mot Norberg. Efter vägen började det stinka kattkiss i bilen så vi trodde att katterna hade kissat i buren. Det luktade så starkt att jag bytte bil och åkte med Emma istället.
När vi kom till Norberg hoppade jag in i våran bil igen. Det luktade lika illa fortfarande.
Men vi svängde Konsum, träffade Jocke, fick våran post innan vi åkte hem.

Väl hemma så märkte Lasse att katterna inte hade kissat. Så lukten kom troligtvis från kattlådan.
Sen började jag packa upp våra grejer, Lasse matade Björn. Efter en stund kom Emma, vi började blada reklam. När vi var klara med ena sträckan åkte Lasse och hämtade grillen och började grilla. Emma och jag fortsatte att blada andra sträckan.
När reklamen var färdig gick Lasse in, började greja inne. Emma höll koll på maten så att det inte skulle brinna. Jag började läsa lite i ena boken jag köpte.

Sen åt vi mat, det blev jättegott. Fast det smakar ännu bättre nere i stugan. =)

Efter maten sprang jag in i duschen, sedan åkte vi till Avesta och handlade. Vi åkte älgvändan därifrån. Sen var vi upp till oss och hämtade film, lite godis och Emmas bil. Emma ställde sin bil på parkeringen vid sig, sen sprang hon och Lasse upp med varorna, filmen till hennes lägenhet.
Sen åkte vi över till Fagersta, skulle se om det var full rulle där. Men som vanligt så försvinner folket från Fagersta när affärerna stänger.

Så vi åkte hem till Emma, Björn fick lägga sig, sedan tittade vi på "En djävul till flickvän".

Efter filmen åkte Lasse och jag hem och nu ska vi sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar