Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

torsdag 16 april 2009

Fullt upp

Idag har var Lasse och jag ut och gick en sväng på förmiddagen. Sen åkte vi upp med bilen till Eva och Roland för att kolla luften i däcken. Men då blev det något fel på ena ventilen så luften pyste ur. Då var det bara att åka hem och slänga på sommardäcken.
Sen blev lunch.
När vi hade ätit klart rusade jag in i duschen och gjorde mig klar, åkte jag ner till Emma och Björn. Vi skulle till läkarstation en sväng. När vi var klara där åkte vi hem till dom, så Björn fick sova en stund innan vi skulle åka till Avesta.
I Avesta var Emma till kiropraktorn och vi handlade efter det besöket. Sen åkte vi hem till Emma, Björn igen och gjorde mat tillsammans.
Vid halv tio åkte jag hem.
Då tittade jag på Private Practice. Och nu så blir det sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar