Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

torsdag 12 mars 2009

Tiden går fort

Idag är det tre år sedan Lasses morfar dog. Jag tycker inte att det är så länge sen. Jag fattar inte vart tiden har tagit vägen. Vi var ner till kyrkogården och tände ett ljus på eftermiddagen.

Annars så har det inte hänt så mycket. Åkte ner till Emma och Björn i morse eftersom han skulle på sjukgymnastik. Så jag blev kvar där till halv tolv se åkte jag hem och åt lunch. Sen somnade jag på soffan samma tid som vanligt. Jag går på Björntid fortfarande, undrar när det släpper. Sen kom Lasse hem vi tog det lite lugnt sen åkte vi ner och handlade, sen förbi vi kyrkogården som sagt. Väl hemma igen så gjorde Lasse mat och vi åt. Sen kom pappa upp med kattsand som vi fick av Lotta. Vi tittade på Sveriges Värsta Bilförare och en co-drivern var ju värre en hon som var anmäld till programmet.

Nu ska jag gå och lägga mig.

1 kommentar:

  1. Oj! :O Är det redan tre år sen?! Känns verkligen inte som att det är så länge sen. =/

    SvaraRadera