Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

onsdag 11 mars 2009

Lång dag

Dagen har känns skitlång idag. Jag har haft jättetråkigt. Björn sov ju inte här inatt så jag har inte haft någon att prata med under dagen. Eftersom Björn har varit här ett tag så har tydligen jag blivit inställd på att sova middag på vid halv två. Så jag somnade som vanligt runt den tiden. Två ringde telefonen det var pappa som undrade om vi ville ha plogat på gården och det ville vi ju ha. Pappa sa att jag var tvungen att flytta bilen om den stod i vägen så jag gjorde mig i ordning och åkte ner och handlade. När jag kom hem var pappa kvar och plogade så jag och Lasse stod ute och tittade på när han gjorde klart det sista. Sen gick vi in och grejade lite, senare bestämde vi med Emma att vi skulle åka till Avesta och handla det sista. Så vi åkte över och fixade det sen hem och gjorde mat å käkade. Efter maten blev det tv resten och sitta vid datorn. Och nu försöker jag kolla på grey´s anatomy, skriva blogg och prata med Emma samtidigt. Går inte så jättebra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar