Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

måndag 2 mars 2009

Vilding

Som jag skrev igår som fick Björn sov över en natt till här. De är jätteroligt att ha honom här. Man har inte alls tråkigt om dagarna när man får jaga en liten vilding. Emma var iväg på akupunktur idag och efter den kom hon upp hit en sväng och hälsade på innan Björn skulle sova middag.
Strax efter att Emma hade åkt la vi Björn och Lasse åkte iväg till jobbet. Sen somnade jag av medans Björn sov. Jag vaknade typ kvart i tre och Björn sov fortfarande. Han vaknade tjugo i fyra och hade då sovit i nästan två och en halvtimme. Så han var verkligen trött. Vid fem halv sex fick han mat och sen lekte han medans jag åt. När jag hade ätit ville han komma upp och sitta med mig i soffan, då verkade han trött igen. Men strax därefter kom Mamma och då blir man vildare än vildast. Emma frågade Björn några frågor för att se och han nickade eller skakade på huvudet. Det var jättegulligt. Vi båda försökte påverka vad han skulle göra så om vi tyckte olika så nickade tex Emma och jag skakade. Så försökte Björn göra både och då blev det typ cirklar. Stackarn blev väl helt förvirrad. Sen när Emma åkte hem (för Björn fick sov en natt till) så la jag Björn så han fick sova. Iaf tills Lasse kom hem så vi gick och la oss vi med.

1 kommentar: