Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

onsdag 4 mars 2009

Shopping och en badpojke

I morse när jag vaknade var det en liten Björn som låg på mage och tittade på mig. Lasse sa att Björn hade bökat runt och grejat i sängen sedan halv sju. Men som vanligt hade inte jag märkt något. När vi kom ner så blev det frukost och göra sig för Emma och jag var till Avesta, handlade present till pappa som fyller 50 år på fredag. Det var lite stressigt eftersom Lasse åker till jobbet kvart över ett och vi skulle hinna äta innan. Så vi kände oss lite stressade i Avesta men vi hann gott och väl. Och Björn tyckte om maten idag med. =)
Efter lunchen fick Björn lägga sig och sova, och det gör han fortfarande. Han är utarbetad, stackarn. Och jag somnade på soffan, vaknade av att det ringde. Det var Eva som hörde hur det var med oss, Emma och Björn. Jag svarade helt nyvaken så hon sa att det lät som att jag var långt bort. Jag tror att jag halvsov första minutrarna när jag pratade med henne.
Sen när Björn vaknar ska jag bada honom.
Kommer troligtvis att uppdatera bloggen senare.

19.51
Nu ligger Björn och sover. Det blev jobbigt för han med badning och mat så tätt inpå varann. Så nu sitter jag och planerar med Emma om morgondagen. När Björn vaknade efter tuppluren som blev på 3 timmar så kom Eva & Roland och hälsade på en sväng. När dom hade åkte så fick Björn bada/duscha. Sen smörjde jag honom, klädde på honom och kammade håret. Se fick han roa sig själv ett medans jag värmde mat till honom. Efter maten fick han leka igen så jag hann äta.
Sen ikväll blir det Grey´s anatomy så får man kolla på det och slöa framför tv:n.

1 kommentar:

  1. He he, tycker du ska ta och skriva om dina "minnesluckor" också! xD

    SvaraRadera