Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

tisdag 31 mars 2009

Liten börjar bli stor

Dagen började med att jag var ner på sjukgymnastiken. Efter den var vi upp till pappa en sväng och pratade lite. Han berättade om en viss liten rymmare.
Sen blev det affären lite snabbt och så hem och invänta Björn. Emma ska iväg till kiropraktorn, så Björn fick vara här då.
Runt halv tolv blev det mat, sen åkte Lasse till jobbet och Björn var trött. Men jag försökte roa honom så han skulle hålla sig vaken eftersom jag inte visste när Emma kom tillbaka.

När Emma kom så blev det en "liten" promenad och Björn han somnade på en gång i vagnen. Ludde fick gå i hundskola hos Emma. =) Efter som han drar så fort man har honom i koppel.
Björn fick komma ur vagnen och gå en sväng själv.
Han är så duktig. =) Lilla Björnen
Han fick även hålla i Luddes koppel och det tyckte han om.
Emma frågade om det gick bra att Björn sov hos oss. Och det är ju klart att det går bra.

Väl hemma igen då fick Björn mat och vi tittade på lite tv. Åtta halv nio så la jag Björn. Han var jättetrött, han hade ju knappt sovit under dagen.
Sen satt jag vid datorn ett tag innan det husfruar började. Efter husfruar tittade jag på stackars Christine, nu kom Lasse hem också.
Så ja ska väl ta och slå av datorn nu då. Men innan det blir sängen ska vi se Lost. Tycker att det är helt värdelöst att det ska gå så sent.

GOD NATT

1 kommentar:

  1. Sötaste och duktigaste Björnen någonsin! :D
    He he, "Hundskola" kanske var att ta i. xD

    SvaraRadera