Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

måndag 30 mars 2009

Måndag

Björn sov över till idag eftersom Emma var iväg på morgonen. Och som vanligt när Lasse går eftermiddag så hinner man inte med så mycket.

Efter att vi hade ätit frukost, planerade vi vad vi ska äta under veckan. Sen åkte Lasse ner och handlade. Jag och Björn blev kvar hemma eftersom vi inte hade lånat bilstolen.
När Lasse kom hem så började han greja med lunchen. Det blev mos och köttbullar, jäklar vad Björn åt. Sen fick han sova middag.

Strax innan tre vaknade han igen, då fick han komma upp och leka. Sen kom Emma och hämtade honom.
Sen blev det inte så mycket gjort för mig.

När jag precis hade satt mig och skulle börja äta knackade det på dörren. Det var en från Securitas som ville sälja larm. Men eftersom Lasse inte var hemma så bestämde vi att hon fick komma tillbaka en annan dag.

Strax innan tio så tog jag Ludde, så gick vi en kvällspromenad och mötte Lasse när han kom från jobbet.
Och nu får det bli sängen. Vi ska ju upp tidigt imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar