Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

torsdag 27 augusti 2009

Bilen

Jag fick ju koppling till bilen i födelsedagspresent. Och den blev ju bytt nästan på en gång. Men när han höll på och grejade så såg han att hjullagret höger fram var dåligt, även en damask vänster fram och nån packning till kylaren. Så då blev det bytt också.
Sen när jag trodde att bilen var klar så skulle nåt styrstag bli bytt också.
Så det blev en dyr födelsedagspresent till mig i år för allt det fick jag också. =)
Tack så jättemycket.

Idag var jag och Emma upp till Hedemora bildemontering och köpte blinkersspak till bilen eftersom den inte funkar. Sen på eftermiddagen började jag titta lite grann på hur man skulle göra för att byta den. Men jag visste inte vad jag skulle ha för verktyg. Så jag ringde till Lasse men han visste inte så jag skickade sms till Jocke och frågade om han visste. Men han ville se hur det såg ut så han kom upp och kollade på det. Och vips så satt nya blimkersspaken på plats.
Jag hjälpte till lite grann iaf. Men om någon eller jag skulle behöva byta blinkersspak på en Audi så vet jag hur man gör nu. =)

Så nu är bilen laglig igen. Så nu är det bara att tuta och köra. =D

1 kommentar: